Inge stress med julklappar

I år tycker jag att jag har varit väldigt duktig och planerat bra. Jag började köpa min julklappar i September. Satte upp en budget för vad varje grej ska konsta för verje person. Jag har hållt det väldigt bra och kom på mig själv att varje julklapp jag har köpt hittils har haft 10-40 % rea. Så jag har sparat en massa pengar. Har 2 julklappar kvar att köpa och 2 julklappar att pyssla. sen är jag klar! gud så skönt! Så mitt tips är ju att om ni vill slippa jul stressen och ångesten med att köpa dyra julklappar. Kolla igod tid, spana in rean. Varje butik har alltid någon lite rea eller procent på något! Vänta inte med att köpa allt i december, börja redan i sommar. Så slipper ni ångesten, stressen, känna att ni inte har pengar i december och januari. 
 
 
Allmänt | |
Upp