Jul utomhus

Nu när snön sorligt nog har försvunnit. Så funderar jag på inom en snar framtid fara och hälsa på min familj. Dom äger stora dela av skogar och tänkt att utnyttja de så jag kan plocka litte granris, lingonris och osv... Jag har tänkt att inte köpa några växter för att ha ute, jag älskar gran av de olika salg och tycker faktist att de räker. Jag har en inglasad balkong och tänker nog ha de väldigt enkelt. Tittade lite på Inspirationbilder på pintrest. Hur brukar ni ha de utanför er? har ni några tips och tricks att dela med er?:)
Allmänt | |
#1 - - Maries strålande jul:

Jag gillar också granar och granris men jag dekorerar lite olika utomhus. Vissa år mycket andra år lite.

Svar: okej :D
Amanda

#2 - - Jul, Strålande Jul:

Vilka härligt inspirerande bilder! Granris och lingonris är ju så mysigt och fint. Det brukar alltid bli några avknipsade grenar på julgranen varje år, så de brukar vi sedan använda som granrisdekoration.

Svar: Men visst är de, att något så enkelt kan bli något så vackert. okej :D
Amanda

Upp