Jullista

Vad har du för stil på julen?
Min stil varierar från år till år. Jag tycker om att testa! Men skulle jag säga nått ord, så skulle jag nog säga att min stil är väldigt amerikansk.

När plockar du in julgranen? 
1 advent! Så jag får njuta av den så länge som möjligt!

Vad är det viktigaste i julpyntet?
GRANEN OFC!

Besöker du någon julmarknad?
Jag försöker gå minst 1 julmarknad varje år!

När börjar du lyssna på julmusik?
November skulle jag tro.

Bästa jullåten?
it's the most wonderful time of year - andy william


Vart firar du jul?
Hemma på landet me familjen eller i fjällen med släkten.

Vad är viktigt på julafton?
Att alla är på bra humör och är glada!

Vad gör du dagen innan julafton?
Uppsittar kväll med pojkvän.

Vad gör du på julaftonsmorgon?
Äter tomtegröt med familjen!

Har ni tomte på julafton? Vem brukar vara tomte i så fall?
Vi har tomte. Och vad då? vem brukar vara tomte? vilken dum fråga, tomten är ju tomten! ;)
 
skapad av: cixjul.blogg.se
 
Allmänt | |
Upp