Jul party planering del 1

Förra året var de tänkt att jag skulle ha ett jul party, men de hände grejer i livet och tappade jul sugen förra året. Så de blev inget, men iår ska de bli av! Jag tänkte jag skulle dela med mig av mina planer här och vill även få tips och ideer som ni har och ni vill dela med er :)
 
  • Dag och tid 
  • Gäster
  • Inbjudnings kort
  • Tema
  • Pynt
  • Musik
  • Lekar
  • Film
  • Mat
  • Godis
  • Dryck
 
Dag och tid är bestämt, klappat och klart och gäst listan är skriven. Men hur jag ska bjuda in dem är frågan. Ska man göra fina inbjudings kort eller göra en rolig video? Fördelen med en video är att jag kan skicka den fort till alla, kan få reda snabbt vilka som kan komma eller inte. Jag har ju även tänkt på att de ska vara knytis, många dieter och allegier, så enklast är att man får ta med sig något och alla får äta av de :) 
 
Allmänt | |
#1 - - Alice Lindström:

Åh vad roligt med jul party! Gillar iden med knytis, roligast är ju nästan att pynta!

Svar: Ja älskar att pynta, längtar mest till de :D
Amanda

#2 - - Elina Dahlgren:

Vad mysigt! Ser framför mig hur alla festar runt i en tomteluva, hade man absolut inte tackat nej till! :)

Svar: Längtar väldigt mycket till den dagen :)!
Amanda

Upp