10 saker om JULEN

Vad är det bästa med julen?
Det bästa med julen är nog, stämningen, att få vara med familjen och äta all god mat!

Vilket julpynt kan du inte vara utan?
JULGRANEN! och allt som hör till julgranen. 

Vilken är din favorit julskiva? 
Jag har inga julskivor, jag gör en mixad old school på spotify.

Vilken är den bästa julsången?
Andy Williams - It´s the most wonderdul time of the year.

 

Vilken är din favorit julfilmer?
Jag älskar Santa baby, The Twelve Trees Of Christmas och Elf.

Vad kan du inte vara utan på julbordet?
 Jag kan inte vara utan Gravad lax, prinskorv, revben och grisfötter ( vill bara säga att min mamma kommer från fjällen och är old school, så jag har fått lära mig av henne att äta det!)

Vilket är ditt favorit julgodis?
Rocky road!

Vad gör du för att skapa julstämning hemma?
förutom allt julpynt, så brukar jag släka alla lampor, tända en massa ljus, he på en julfilm/julmusik, baka jul godisar eller bröd, som fyller hela lägenheten.

När tar du fram julgranen?
Jag tar alltid fram den första advent. 

Varför började du blogga?
Jag börjar blogga för jag känner att jag har en massa ideer och inspiration jag vill dela av mig. Jag hoppas på att i framtiden att jag ska kunna släppa ut en Christmas inspirations bok.
Allmänt | |
Upp